Tuesday, January 18, 2011

Blacklist..oh ..Blacklist....

Salam semua...

Walaupun impak BLACKLIST ni tak separah MUFLIS/BANKRAP, namun ianya masih umpama menjadi 'zombie' dalam realiti kehidupan. Dan peratusan kelompok 'zombie' ni bertambah selari dengan peringkat umur. Bermakna semakin tinggi pengkelasan had umur, semakin tinggi peratusan ahlinya yang 'menghidap' penyakit ni.

Kenapa terjadi ? Ada banyak sebab, dan kebanyakannya disebabkan kelemahan diri dalam pengurusan kewangan.

Kenapa biarkan ? Sebabnya ialah, semakin meningkat umur kita, semakin banyak tanggungan dan menyebabkan kita tidak dapat 'mengasingkan' walau sedikit pendapatan kita untuk 'clear'kan blacklist ni.

ADA CARANYA bagaimana nak 'sembuh' dari penyakit ni, tanpa anda perlu mengorbankan banyak masa untuk mencari pendapatan tambahan, atau kerja lebih masa, atau buat 2 kerja dalam 1 hari. Cuma 5 minit sehari sahaja dari rumah, sudah cukup untuk anda mendapat 'jalan keluar' dari masalah senyap ni.

Kami TAHU dan kami nak BANTU anda menjadi insan yang bebas, dan dapat menikmati keistimewaan sebagai rakyat Malaysia ini sepenuhnya. Asalkan anda sanggup melakukan 2 syarat mudah kami.

Itu sahaja, anda yang tentukan sendiri....

1 comment:

  1. salam...projek MEB meletup kat petani...pg ni ade training 1 hari dlm 20 org...puchong apa cer...konsep sini sama je cam sne...guna strategi jual kete gak...harap puchong pasti meletup...spt sg petani ya...

    ReplyDelete