Tuesday, January 11, 2011

Kepada ahli MLM yang kurang atau tidak berjaya...

Salam Semua..

Anda menceburi bidang MLM untuk mengubah kehidupan, ataupun 'memiliki' impian, namun bagi sesetengah individu, ianya bagaikan suam;suam kuku sahaja, ataupun sudah terus terpadam dari diari kehidupan, meninggalkan seribu kenangan pahit yang tidak dapat dilupakan. Ada yang balik modal dan ada juga yang tak dapat modal langsung sejak menceburi bidang MLM ini.
Mungkin kerana kekangan masa dan juga kebolehan untuk petah berbicara, rasa malu untuk mempromosi barangan, ataupun kurang contact yang boleh dijadikan downline...mungkin.
Jangan anda gundah gulana kerana PROJEK MEB ini telah mengkaji faktor 'kegagalan' ataupun kesukaran untuk berjaya dalam bidang ini (bukan tidak ada yang berjaya langsung, malahan lebih setengah jutawwan didunia dilahirkan melalui bidang MLM).  TETAPI kami bukannya MLM, jauh sekali mengajak anda untuk menjual barangan atau demo party, atau meeting setiap malam minggu, atau malam penganugerahan setiap suku tahun; datang untuk melihat rakan lain berjaya dan naik ke pentas menerima anugerah pencapaian, sedangkan kita masih ditakuk lama dan datang atas alasan untuk 'support' team kita. Mungkin lebih kepada syok sendiri. 

Dalam Projek MEB (disebabkan ini adalah satu projek, maka) :
1/ TIADA perjumpaan setiap minggu...pergilah berehat
2/ TIADA jualan barang secara langsung...kami yang lakukannya
3/ TIADA perlu untuk service downline....kami yang lakukannya
4/ TIADA perlu untuk berjumpa prospek anda..kami yang lakukannya
5/  100% jaminan kejayaan.....

Kami ada mengadakan sesi preview PERCUMA pada setiap hari Jumaat, 9.00 malam di pejabat Puchong.
Hubungi kami untuk temujanji. Dengar dulu, baru buat keputusan.

"orang yang berjaya melihat kepada peluang, orang yang miskin melihat pada risiko"
103975

No comments:

Post a Comment