Monday, January 10, 2011

Manusia Bersifat Haiwan....???

Salam Semua....

Semakin kerap kita membaca berkenaan sifat manusia yang berubah serupa dengan haiwan. Merompak, mencuri, kes dera dah menjadi macam perkara lazim dalam komuniti kita. Sedar ataupun tidak, kita sememangnya menjadi takut dengan perubahan alam sekeliling.

Masalah wang selalu dikaitkan dengan kes-kes sebegini. Manusia tidak akan mencuri atau merompak jika tidak kerana wang, seorang ibu atau bapa penyayang tidak akan mendera anaknya secara mental atau fizikal jika tidak berada dalam kesempitan wang yang kritikal. Bayangkan jika kita dalam keadaan dimana semua orang mempunyai wang yang banyak, tentunya masalah ini tidak akan timbul.

Projek MEB adalah salah satu penyelesaian kepada kesempitan kewangan anda. Dengan secara sambilan sahaja ia dapat membantu menyelesaikan segala krisis kewangan anda. Asalkan anda mahu mengubahnya. Kami bukan agensi kewangan yang memberikan dana bagi penyelesaian masalah anda tetapi cara dan tindakan untuk mengakhiri kemelut kewangan anda, tanpa anda perlu mengubah gaya hidup anda sekarang.

Dengan pilihan modal permulaan yang flexibel, anda akan mendapat manfaat yang diluar jangkaan anda, bersesuian dengan falsafah kami iaitu "kami tidak mengajak anda berniaga, cukup sedar ikut serta dalam PROJEK ini".

1 jam bersama kami mendengar apakah itu PROJEK MEB akan memberikan anda satu perspektif baru dalam perancangan dan perlaksanaan kelansungan hidup anda. Dan preview ini kami berikan kepada anda percuma.

Temui kami untuk mengetahui caranya..

No comments:

Post a Comment