Thursday, January 13, 2011

Projek Mega MEB - Hutang

Salam Semua..

HUTANG. Boleh dikatakan hampir semua kita ada berhutang, samada hutang kereta, rumah, pinjaman peribadi (ni yang paling glamour sekarang ni), hutang kawan, hutang adik beradik, hutang PTPN, hutang MARA dan segala macam jenis hutang...termasuklah hutang yang paling kritikal iaitu...HUTANG ALONG!!!

Kenapa berhutang ? Ada 1001 macam sebab; samada atas kesilapan sendiri (sengaja buat pinjaman peribadi untuk belanja kahwin..contohnya) ataupun secara tidak dirancang (menjadi penjamin). Yang mana akhirnya hutang ini membuatkan kita tak selesa hidup dan dalam ketakutan. Takut nak check peti surat (entah-entah surat saman bank), takut nak jawab telefon, takut nak jumpa member dan macam-macam lagi. Dan yang paling takut ialah kalau kena kejar ALONG. Dah banyak terjadi.

Dalam Projek MEB, kami boleh membantu anda untuk mengatasi atau meringankan beban anda. BUKANNYA KAMI NAK BAGI DUIT. Kami bukannya syarikat kewangan berlesen atau AKPK. Namun kami mempunyai berbagai cara bagaimana untuk anda melangsaikan hutang anda dan bebas dari cengkaman faktor yang kurang digemari ini. Asalkan anda MAHU dan MAMPU untuk mengikuti 2 syarat mudah kami.

Bukannya melabur...
Bukannya MLM...
Bukannya Skim Cepat Kaya...
Bukannya Skim Piramid..
Bukan semua tu ...sebab Projek MEB ialah satu-satunya projek seumpamanya di Malaysia dan Dunia.

Hubungi kami untuk maklumak lanjut atau email kepada projekmeb@gmail.com
103975

No comments:

Post a Comment